Nieuwe klanten werven
Het kost jou als zelfstandig ondernemer veel tijd en energie. Hoe zou het zijn als de klanten naar je toekwamen. Dat je niet meer hoeft te “leuren” met je dienst of product. Het kan. In dit blogartikel leg ik uit hoe.
Nieuwe klanten werven: het mag duidelijk zijn; videomarketing is een erg krachtig middel.
Videomarketing
Videomarketing is de meest krachtige marketingtool van dit moment en de komende jaren. Als je deze tool op de juiste manier inzet, komen de nieuwe klanten naar jou in plaats van dat je nieuwe klanten moet werven. Belangrijke punten hierbij zijn:
- Het kost je naar verhouding weinig tijd (en levert veel op).
- Het kost je nagenoeg geen investering (tenminste als je een videocamera hebt).
- Je kunt het zelf doen (mits op de goede manier).
- Het levert jou uiteindelijk tijd op.
You-Tube wordt naar verwachting in 2015 zoekmachine nummer één in Nederland. Momenteel is YouTube al zoekmachine nummer één onder de jongeren. Video is toekomst!
Hoe zet ik videomarketing goed in voor het werven van nieuwe klanten?
Je kunt heel klein beginnen met video’s waar je de meest gestelde klantvragen beantwoord. Deze video’s kun je gebruiken voor bestaande klanten, maar zullen ook nieuwe klanten aantrekken. In dit blogartikel leg ik 8 voordelen uit over het beantwoorden van klantvragen via een video/YouTube. Eén van de voordelen is dat je klantvragen via de mail snel kunt afdoen door verwijzing naar jou klantvraagvideo.
Bang voor de camera
De grootste drempel voor zelfstandig ondernemers om aan de slag te gaan met videomarketing, is cameravrees. Ook last van cameravrees? In dit blogartikel leg ik uit hoe je cameravrees overwint.
Ik neem je mee aan de hand
Stap nu in de wereld die videomarketing heet en laat de nieuwe klanten naar jou komen. Hoe? Ik maak het wel heel simpel voor jou. Als je nu mijn gratis e-book download, neem ik je onder meer aan de hand mee in de wereld van videomarketing. Je leert stapsgewijs hoe je videomarketing op een goede en efficiënte manier toepast voor meer nieuwe klanten.